Breinwave

In zeer korte tijd wist Breinwave zich een positie te verwerven als ICT dienstverlener. Maar hoe de omzetinstroom stabiel te maken. Hoe van initiele projecten door te ontwikkelen naar strategisch partnership met klanten? Met Pieter Jan Doets werd besloten tot een maandelijks 'First Monday' ritme. Elke maand pakken we een fundamenteel onderwerp aan en werken we aan Breinwave. Onderscheidend vermogen via klantwaarde innovatie mgt door senior consultants werd ingevoerd. Voorafgegaan door de inrichting van drie strategische zones binnen het bedrijf waarmee een evenwichtig groeiportfolio werd gerealiseerd voor grip op korte en lange termijn ontwikkelingen.

Businessplan met succes implementeren

Misschien bent u zelf een van die mensen die elk jaar steevast vanuit de beste intenties met‘goede voornemens’ aan ...

Lees meer

Succesvol ontstijgen van de dagelijkse hectiek

  Disruptie-management = de nieuwe natuur Het nieuwe management adagium is ‘disruptie’. Geïnspireer...

Lees meer
Archief
  • Onze Visie

    Onze Visie

    Bizgrowth is een accelerator-collectief van zelfstandige High Tech bedrijfsgroei specialisten

    Lees meer
  • 4apps-group 4apps-group

    "Hoe zet je als dienstverlener een nieuw product succesvol in de markt? Het verschil tussen product- en customer development."

  • Air Miles Air Miles

    "Het succesvolle loyalty programma Airmiles begon wat aan glans te verliezen. Over de kracht van WHY en merkrevitalisatie."

  • Breinwave Breinwave

    "Regelmatige en voorspelbare omzetgroei realiseren + houdbaar onderscheidend vermogen vestigen in de roerige ICT diensten markt"

  • BWise BWise

    "Als rots in de branding voor je team en Management Collega's heeft een VP marketing zelf ook behoefte om te sparren"

  • CRMPartners CRMPartners

    "Door jou hebben we geleerd 'groot' te denken: Hoe ontwikkel je een visie en maak je dit daarna ook tot realiteit!"

  • Dynasource Dynasource

    "Vlak voor de marktintroductie tijdens de jaarlijkse Microsoft worldwide partner conference: hoe gaan we ons positioneren?"

  • Essense Essense

    "WHY, HOW & WHAT van een Service Design specialist concretiseren"

  • Euro-Fiber Euro-Fiber

    "De telco-infrastructuur markt kent een stevig concurrentie: een nieuw channel-team kreeg een stevig groeitarget, Go DO!"

  • Greenberry Greenberry

    "Greenberry, bureau voor competitie advantage in the digital age: over een mooi visietraject"

  • Hot Item Hot Item

    "Hoe onderscheiden we ons als dienstverlener? "

  • K3 K3

    "Wat is onze toekomstvisie?"

  • Microsoft Microsoft

    "Lokale Field Marketing organisatie ondersteunen bij het aanboren van een nieuwe groeimarkt"

  • MicroStrategy MicroStrategy

    "Aan tafel komen bij Executive beslissers, hoe pak je dat aan?"

  • Nubiko Nubiko

    "Marktleider worden in een nichemarkt"

  • Omniplan Omniplan

    "Blue Ocean Strategy om de bakens te verzetten."

  • Oracle Oracle

    "Vier maanden voor einde fiscal year een inhaalslag maken met een salesteam: training 'met effect' gevraagd!"

  • Reports Reports

    "Facts & Figures van Visie voorzien"

  • SAS SAS

    "Channelteam inrichten en succesvol maken."

  • Triggre Triggre

    "Een revolutionair nieuw product met succes introduceren!"

  • Valueblue Valueblue

    "Transformeren naar een visionair bedrijf"

  • VC4 VC4

    "Internationale expansie in nichemarkt"

Om jou zo goed mogelijk te helpen de juiste informatie te vinden, gebruiken we cookies op deze website. Hiermee kunnen we (soms in samenwerking met derden) jouw internetgedrag volgen. Als je verder gaat op deze website, gaan we er vanuit dat je daar akkoord mee bent. Meer weten? Bekijk onze cookiepagina.